středa 27. ledna 2021

Zasněžená procházka

 Tak tahle zasněžená krása už není ani pravda. :-) 

Sníh u nás byl asi 14 dní a i teď ještě lehce je a skoro každý den aspoň trochu sněží. A když bylo tak pěkně, tak jsem vyrazila na víkendovou procházku.

Dala jsem si jen takový menší okruh loukou a lesem. Mám to na louku tři minutky od domu, tak jsem moc ráda, že bydlíme takhle v přírodě i když jsme na kraji města. :-) ..vyrazila jsem sama, protože přítel má čerstvého vzduchu za celý týden celkem dost z práce a já naopak doma na homeoffice se ven tak často nedokopu i když se snažím chodit co nejvíc. :-)

Pár fotek z prosluněné zasněžené krajinky. 



Mám dopletenou čepičku a dokončila jsem konečně druhou ponožku pletenou. :-) a teď pro změnu zase něco z háčkování. 
E.♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář. Dělá mi radost si je číst. :-)