sobota 23. ledna 2021

Pletená čepice s copánkovým vzorem

 Přeji všem příjemné sobotní dopoledne. :-)

Tak tu máme konečně víkend. Víkendy trávím vždy v takovém pohodovém módu. Snažím se mít na víkend už uklizeno z předchozích dní, abych nemusela dny volna trávit drhnutím koupelny, podlahy, praní prádla atd.. 

Takže jsem včera stihla povlíknout a vyprat povlečení a dokonce mi jedna várka uschnula na sluníčku venku v lodžii :-) ..tak mi to včera přišlo takové jarní. Sníh tedy bohužel roztál, ale včera to sluníčko a příjemný jarní vzduch to vynahradil. A dokonce už na nějakých keřících začínají zelenat pupence. Tak konec ledna už je za dveřmi. :-)

A já se pustila do pletení své první čepice. Vlastně druhé když nad tím tak přemýšlím. Už před lety jsem si pletla čepici a kruhovou šálu na krk, ale čepice byla pletena jako obdélník, který se vzadu sešil a nahoře stáhnul. :-) ...Zato teď jsem se do toho pustila na pěti jehlicích. Na pěti jehlicích jsem se naučila plést sama, podle internetu. Upletla jsem čtvery ponožky a poslední se mi opravdu líbí a jsem s nimi konečně spokojena, takže jsem se pustila do pletení čepice. Což je technicky lehčí než ponožky a jejich složitější paty. :-) 

Ale aby to nebylo nudné, tak jsem si na čepici přidala copánkový vzor. Ten jsem taky zkoušela poprvé a vypadá to moc hezky. :-) tak jsem zvědavá, jak to nakonec dopadne, už budu muset začít trochu zužovat a popravdě moc nevím jak to vymyslet, když tam mám ty vzory. :-D :-) ...ale já si nějak poradím. :-)

Tady je menší ukázka rozdělané čepice. :-)


Hezkou sobotu přeji. 

E.⛄

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář. Dělá mi radost si je číst. :-)