středa 11. března 2015

IKEA - inspirace a moje nákupy

Ahojky,

dnes tu mám článek o mé návštěvě v Ikei. :-)

Ikeu mám hroozně ráda. Líbí se mi moc Venkovský styl bydlení, takže jsem koukala po "místnůstkách" zařízených právě v tomto stylu. :-)

Kdybych měla zařizovat svůj byteček, který by byl úplně prázdný, tak bych ho dokázala určitě celý vybavit právě v Ikei. :-D ..Je pravda, že bych zašla při výběrů doplňků a asi i nějakých měnších kouscích nábytku do jiných obchůdků a třeba i bazarů, abych měla i pár originálních kousků, ale z větší části by vedlo zařízení z Ikei.

Jelikož si svůj byt zatím nezařizuji tak jsem se jen inspirovala a fotila. Zaměřila jsem se na detaily, protože jsem si uvědomila, že nějak postrádám nápady v uspořádání věcí na poličkách a stole a skříňkách. Prostě právě v tom nejdůležitějším - detailech. :-)

Líbí se mi, když lidé nemají pořád stejné dekorační předměty na stále stejném místě, ale trochu je obměňují. Moje sestra to dělá skoro pořád. Nejen na Velikonoce a Vánoce, ale i s měnící se ročním obdobím. (I věnec na dveřích je pokaždé jiný..jarní, letní, valentýnský, podzimní.. ) Prostě aby se to člověku neokoukalo. :-)

Takže tady vkládám trochu inspirace (rozklikněte si fotky). :-)

Můj oblíbený pokojíček. Je dost holčičí, ale tak moc krásný,útulný, roztomilý!
Dříve bylo místo červeného křesla bílé s květy, což bylo vážně romantické a možná se mi tam líbí víc to červené, protože to není až moc přeslazené. :-D
Opět jsem se utvrdila v tom, že zbožňuji vitríny. Je to tak vzdušné a přitom se tolik nepráší na věci v nich jako, kdyby to byly jen poličky. :-)

Moje zamilovaná kuchyň. Bílé skřínky a světle dřevná linka. Naprostá nádhera. ♥ Všude je světlo. Dokonce i když člověk otevře šuplík, tak se rozsvítí, což je už jen taková blbůstka, ale i tak jsem zůstala prostě paf. :-)
Detail na dřezem. Líbí se mi zavěšené hrníčky. Jako u Monicy v kuchyni (u Monicy z Přátel. :-D ).

 A teď přijde na řadu garsonka. Najít si "svůj" pokoj v pracovnách, kuchyních, ložnicích a koupelnách je jedna věc, ale když každou tu svojí místnůstku pak vidíte jako celek, který tvoří garsonku, tak to je hne něco jiného! :-) Beru všemi deseti.
Kuchyňka, malá, světlá a je v ní všechno co člověk potřebuje.
Skříňka chytře dělí obyváček od kuchyňky. Líbí se mi, že se nebojí spojit bílé a hnědé dřevo. Nevypadá to potom ani jako ve srubu(moc hnědé) ani jako v nemocnici(moc bílé). Prostě je to tak akorát.
Obyváček. Opět zasahuje bílá v podobě poličky. A červený koníček symbolizující Švédsko. :-)
Obyvák.
Obyváček odděluje od ložnice bílý závěs. Musím říct, že to vůbec nevypadalo špatně. :-)
Ložnice
Líbili se mi tyhle obrázky, na které byl pohled z postele. :-) Moc důležité věci. Domov, láska..od toho se přeci vše odvíjí, rodina, přátelé, zážitky, klid..Každý to může brát jinak. Já takto. :-)
 A to už je celá garsonka. Měla ještě koupelničku a chodbičku, ale to už se tam nahrnuli jiní lidé.


Tahle postel je sice velká jako loď, ale moc se mi líbila. Přišla bych si jako v kolíbce, kdybych v ní spala.


To je z inspirace vše. A teď ještě pár kousků, které už nejsou tak inspirativní jako spíš užitkové a které jsem si přivezla já. :-)
Krabičky na svačiny a do kuchyně. Má je moje mamka i sestra a teď i já. Do těch vysokých jsem si dala mouku. Do jedné menší zase třtinový cukr. Já totiž nemám ráda věci v pytlíčkách. Sype se to všude jen ne tam kam má a navíc to člověk stejně musí mít ještě v jednom sáčku pro jistotu, kdyby to ruplo. A to mě nebavilo, tak jsem to předělala. :-D
Jsou opravdu skladné. :-)

Miluji tyhle svíčky. Vypadá to hezky a krásně voní! :-) Už mám asi čtyři prázdné a schované, připravené na nějaké ozdobení a použití na čajovou svíčku. Přemýšlím, že je nějak obháčkuji. :-)

Čajovek není nikdy dost. Od výletu uběhly tři týdny a je jich sotva půlka. :-(
Psali, že je to na pomazání chleba. Já to mám jako mašlovačku. :-) Doporučuji. Ta klasická z pírek je asi nejlepší, ale tahle slouží dobře a můžu ji použít jak na slané tak na sladké. Po umytí na rozdíl od té pravé má neutrální vůni. :-)

Koupila jsem si tyhle štětce za 19,- Kč na natírání košíčků z papíru, kterých jsem už pár vyrobila. (O tom ale zase někdy jindy).



To je k výletu z Prahy už naprosto vše. :-)

Hezký den.


E. ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář. Dělá mi radost si je číst. :-)