neděle 6. ledna 2013

Jak uložit kabelky


Dnes už podruhé. :)


zdroj: ikea.com
Jestli patříte mezi ty, které mají moc kabelek a málo místa a všechny jsou naházené na kupě, že vlastně ani nevíte kolik a jaké kabelky máte, tak tento článek je přímo pro vás! :D .. Tohle je totiž přesně můj případ. Ve skříni je to naskládané na sobě a já pak ani nevím, že jich mám tolik (19) a už zase pokukuji po nových.

A protože jsme si udělali minulou středu výlet do Prahy přímo do obchodního domu Ikea, tak jsem si už den předem napsala seznam věcí a mezi ně patřila i tahle praktická věc. Kabelky se krásně vešly a ještě zbylo místo na župan a teplé, měkoučké, retro svetry na doma. :)

P.S.: Taky tak milujete Ikeu? :))

7 komentářů:

  1. To je super! Já mám kabelky narvané v látkové krabici z Ikey :(...potřebovala bych ještě jednu skřín, abych byla spokojená :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, to znám. Málo místa a hodně věcí.
      Tak třeba jednou bude větší skříň. :)

      Vymazat
  2. No i tak je to jen tak tak,viď? :)

    OdpovědětVymazat
  3. ja mám špeciálny vešiak na kabelky, možeš mrknut, su to posledné dve fotky:
    Styl zeny
    zmesti sa tam asi 15 kabeliek.
    Ikea je super, má hocičo od výmyslu sveta. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee ten je super! :) Mít tak větší skříň, tak si ho pořídím taky! :))

      Vymazat

Moc děkuji za každý komentář. Dělá mi radost si je číst. :-)