neděle 30. prosince 2012

Vánoční radosti (opožděně)

Hezký večer přeji, 

než jsem napsala tento článek tak jsem se asi čtyřikrát rozmyslela.Jeden den ano, druhý den ne ..A takhle to mám pořád. Jsem prostě typická váha. 
Ale abych se dostala k věci. Líbili se mi články o vánočních dárečcích a plánovala jsem ho už před vánocemi. A protože jsem zvídavá slečna tak si sama ráda prohlídnu a přečtu co jste dostaly a co vám udělalo radost. Proto tento článek. Nepíšu ho proto abych se zde vytahovala, ale proto, že věřím, že jsou tu slečny, které to taky trochu zajímá.
Samozřejmě, že mi vše vykouzlilo úsměv na tváři (dokonce mě už bolela část obličeje od neustálého úsměvu v ten večer), ale vyfotila jsem pro vás jen pár těch největších radostí. :)
Čepička s chlupáčkem/ oboustranný šátek/ šála(nákrčník)/ relaxační fluid na vlasy/ objemový pudr na vlasy/ drobná kosmetika/ sada od Beyonce - Midnight heat/ šperky/ kulma/ diář/ příspěvek na dovolenou v Paříži

2 komentáře:

  1. Ano kulma...mám a nedám dopustit :). Čepičku bych hned brala :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si ji vychvaluji. :) .. A takové čepičky mají teď všude. :)

      Vymazat

Moc děkuji za každý komentář. Dělá mi radost si je číst. :-)