sobota 29. prosince 2012

Prázdninová pohoda s knihou

Ahoj,

po menší vánoční pauze se zase hlásím. :)
Jak trávíte vánoční prázdniny? Já se pořád tak nějak poflakuji místo toho abych využila volný čas a naučila se třeba pár nových slovíček. Ale od toho prázdniny jsou. Uvolnit se a odpočinout si. I když přiznávám, podle toho co slýchám od kamarádů, kteří jsou na VŠ, oni se vlastně ani o těch prázdninách  nezastaví. Možná na dva, tři dny a pak zase najíždí na režim učení.
Napadá mě, jak si po tom učení zpříjemníte volný čas? Jen tak nic neděláte a relaxujete a koukáte na televizi, čtete nebo třeba sportujete? ..Já jsem teď po delší době otevřela knihu. Pořád jsem nemohla najít nějakou, která by mě opravdu chytla, ale s touto romantickou klasikou to vypadá nadějně. Myslím, že by hlavně byla ostuda nedočíst Dámu s kaméliemi. :) Knihu jsem si vypůjčila na doporučení. Ještě jsem si půjčila Madisonské mosty a mám rozečtený životopis Marilyn Monroe. Ten životopis mě vždy zajímal, ale je toho opravdu hodně. Tak uvidíme jak to všechno stihnu. :)

Čtete knihy? A jaký žánr máte nejraději?

Moje vyrobená záložka. :) (návod ZDE)


6 komentářů:

  1. Potřebovala bych dovolenou minimálně půl roku, abych mohla číst...tak bych si to přála :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba jednu stránku před spaním, hm? :) ..a nebo v létě 14 dní na pláži a pořád jen číst a číst! :) ..Určitě to vyjde! :)

      Vymazat
  2. Já nemám na čtení vůbec čas, a to jsem ted dostala další skvělou knížku a do konce ledna musím mít 3 z povinné četby! :D achjo :D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář. Dělá mi radost si je číst. :-)