pátek 21. prosince 2012

Vánoční naladění

Ahoj,

přeji hezký večer. Včera jsem se už ani nestačila ozvat, protože jsme měli od školy vánoční párty! Byla to příjemná zábava, už jsem na takové podobné akci delší dobu nebyla tak jsem si to hezky užila. :) A protože to bylo vánoční mecheche tak jsem se trochu tématicky oblékla (tedy dle mého názoru to bylo vánoční). Měla jsem vánoční tričko s mašličkami. Mně prostě přijde vánoční, nemohu si pomoct (jistě, já vím, svetr se sobem to není, ten by byl lepší :D).
Dárečky už mám zabalené a včera jsem je ještě ,,omašličkovala" a přidělala jmenovky. Já jsem tak vánočně naladěná! Už se těším na všechny ty pohádky co budou dávat. A tak jsem tak předběžně nakoukla do televizního programu a z hrůzou jsem zjistila, že nedávají ani Šťastný a veselý Madagaskar ani Shrekovy vánoce(Shrekoleda). Ne, že by to nedávali, ale dávají to na Markíze a tu doma nemáme. Hlavně, že dávají Tři oříšky pro Popelku. To je klasika bez které se neobejdu (i když tedy většinou stíhám jen konec, protože u nás se rozbaluje dlouho :) ). Ale samozřejmě, že nejde jen o vánoční program v televizi. Poslední roky, co s námi slaví vánoce i sestry přítel, si je užívám mnohem, mnohem více. Ta rodinná vánoční atmosféra, vůně stromečku, cukroví, františka a kapra. Pár vánočních zvyků, koledy. Ach, takhle bych se mohla rozplývat dlouho. :)

Moje nové, srandovní bačkůrky k svátku. Hihi..

Taky tak zbožňujete vánoce? A jaké máte zvyky na štědrý den a večer? Máte už všechny dárky?
>> Napište mi do komentářů, moc mě to zajímá! :)

7 komentářů:

Moc děkuji za každý komentář. Dělá mi radost si je číst. :-)