středa 19. prosince 2012

Kožíšek

To jsem zase jednou zašla na Votoč Vohoz. Poslední dny totiž stále myslím na nějaký kožíšek. Líbila by se mi taková chlupatice, co se teď nosí, ale mnohem více mi uvízl v paměti jeden leopardí. Někoho samozřejmě hned napadne: ,,panebože, hrozný kýč" a ano, možná to je kýč, ale podle mě, jak na kom. Ne, že bych potřebovala na zimu něco nového. Mám tři kabátky a jednu bundu, ale to víte, zima je dlouhá (a navíc jsem na něj myslela už minulý rok :D).

(obrázky Google.com)

A tady je ten můj vyvolený. Je z Tally Weijl.
(votocvohoz.cz)

Co myslíte?

5 komentářů:

  1. Určitě musí být krásně teploučký a kolik stojí?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je z Votoč vohoz, takže 599,- Kč(je nový)..a právě si myslím, že zase tak teplý nebude, ale to by tak nevadilo. Na velké mrazy mám péřový. :)

      Vymazat
    2. Tak to je super cena :) Šla bych do něj, určitě ti bude moc slušet tenhle leopardi vzor :)

      Vymazat
  2. Podle mě to kýč není, hrozně se mi líbí právě :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář. Dělá mi radost si je číst. :-)