úterý 18. prosince 2012

Předvánoční slevy

Ahoj,

jistě všechny víte, že všude ve městech jsou teď předvánoční slevy. Asi to není tak extra výhodné jako slevy po Vánocích, ale díky nim bych neměla těch pár kousků, které mi teď leží ve skříni. :)
Já slevy a výprodeje zbožňuji, prakticky skoro nic bez slevy nekoupím. Ne, že by to bylo tak, že lítám po obchodech a koukám jen do regálů a stojanů s oblečením, kde mají velkou ceduli ,,SALE" , ale zkrátka většinou vše co mě zaujme už je ve slevě.
A můj dobrý typ na slevu - asi doplňky v Terranově. Kdo má rád dlouhé řetízky s přívěškem na krk a hledá něco opravdu roztomilého tak tam je to správné místo. Roztomilý koloušek za 29,- Kč. No, není to krása? :)


gepardí tričko F&F/ tílko s mašličkami H&M/ svetr se zamilovaným párkem vlaštovek H&M/ pinetky do vlasů Terranova/ srnečka Terranova/ kabelka Tally Weijl/ lak na nehty Rodinka
Ten svetřík jsem měla uložený jako kousek, který chci, ale když to byla novinka, tak nebyl čas si pro něj dojet (jsem z malého města a u nás opravdu H&M nemáme :D) a hlavně 799,-Kč za svetr? Pro někoho normální částka, pro mě je to moc! :)


A nakonec to nejlepší! Moje nové šaty na plesovou sezónu (Tally Weijl). ♥


Evelyn ♥

3 komentáře:

  1. Ten svetřík je prostě dokonalej! ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Na ty šatičky jsem nedávno koukala, jsou krásné a ta barva! Jinak všechno co jsi si koupila moc závidím, krásné věci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Ale jak píšu, vše je ve slevě a taky takhle hodně nakupuji jednou za čas, když našetřím. :D .. Ano, ta barva šatů mě taky dostala. :)

      Vymazat

Moc děkuji za každý komentář. Dělá mi radost si je číst. :-)