neděle 16. prosince 2012

Pár slov na úvod

Ahoj,
ve světě blogování jsem naprostý nováček a tak jsem se rozhodla na úvod napsat pár slov o mně. :)

Mé jméno je Eva, avšak ve virtuálním světě mého blogu se představuji jako Evelyn.
Jsem dvacetiletá slečna z menšího městečka ve východních Čechách. Od září navštěvuji pomaturitní studium na jazykové škole a po jeho ukončení se chystám na vysokou.


Mám ráda - svoji rodinu a přátelé, svoji kočku, pizzu, červenou a růžovou barvu, rock a pop, léto a moře, romantické komedie, Londýn a Paříž, Sex ve městě a Přátelé, výlety a dovolené, nakupování, líčení, čtení, svůj klid a příjemnou zábavu..

Nemám ráda - bouřku večer, hrachovou kaši, zacuchané vlasy, horory, sršně, lháře..

Blog jsem si založila pro zábavu a beru ho pouze jako chvilku oddychu a relaxace. Moje stránka není vyloženě o módě nebo o kosmetických radách. Zkrátka je to všehochuť a já doufám, že bude chutnat. :)

4 komentáře:

  1. Britský modrý viď :)..Naši mají kocourka a je to pěkný macek...a teď jsme si s přítelem pořídili také briťáčka a to whiskas :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano. Je to modrá britka. Taky je dost velká, ale to tyhle kočičky jsou.
      Já jsem koukala na toho vašeho bobánka! :) Uplně jako z té reklamy. Moc krásný, vážné! :)

      Vymazat
    2. Byl to můj sen..nečekala jsem, že se splní :)..přítel byl proti, ale to byl tah..:) aby mi ho mohl koupit k Vánocům :))

      Vymazat
    3. To jsem ráda, že se Ti splnil sen a že si ho dostala zrovna od přítele! :) Snad nebude takový raubíř jako to naše zlobidlo (naštěstí jen občas) a bude vám dělat jen radost a hezky se mazlit. :)

      Vymazat

Moc děkuji za každý komentář. Dělá mi radost si je číst. :-)