úterý 26. ledna 2016

Wishlis + Primark wishlist

Jelikož jsem se v předchozím článku zmínila o změně mého šatníku a výletu za nákupy do Drážďan, tak jsem si samozřejmě už napsala seznam věcí, které bych chtěla sehnat. Samozřejmě to neberu tak, že ty věci za každou cenu musím nutně koupit v Primarku, ale je lepší mít seznam kousků, které chci, abych zbytečně nebloumala po obchodě a nevěděla co. :-)

Seznam mám už napsaný na papírku v peněžence, ale napadlo mě se porozhlídnout na internetu po inspiraci a nakonec z toho vznikla koláž.

  • Bundu(křivák) světlejší barvy(béžový, krémový, šedý) nechtěla bych asi zrovna černý.
  • Béžový trenčkot na jaro.
  • Chlupatou vestičku.
  • Džínsku.
  • Pruhované tričko. S dlouhým i krátkým rukávem. (už mám takové ošuntělé stoleté)
  • Džínovou košili.

  • Tartanové šály (mám jen jednu a chtěla bych je trochu střídat)
  • Černou kabelku.
  • Černý klobouk (velice elegantní a přijde mi hrozně francouzský ♥).
  • Puntikaté silonky (zásobu!).
  • Bílé tenisky (případně nějaké světlé).
  • Černé kecky nebo slip on boty černé. 
  • Černé boty na nějakém rozumném podpatku ve kterých dojdu do práce a zároveň budu trochu za dámu. :-D :-))
  • Sportovní podprsenku.
  • Podprsenku bez ramínek.
Těch věcí bude asi postupně víc, ale přijde mi, že jsou to z větší části základní kousky..


Samozřejmě jsem koukala i na stránky Primarku (a teď jsem naprosto nedočkavá!) a udělala jsem si tam i speciální Primark wishlist s kousky, které mají na internetu. :-)




Je to vesměs skoro vše z mého wishlistu..něco v jiných barvách, ale jinak jsem tam našla skoro vše. Takže uvidíme pak, jak na živo přímo v Drážďanech. :-)

Sestra v Primarku nikdy nebyla, ale já jsem tam zavítala už před 4-5 lety, když jsem byla poprvé ve Velké Británii. Konkrétně to bylo v Brightonu. Dovedli nás k němu a dali nám hodinový(H-O-D-I-N-O-V-Ý!!!!!!) rozchod. Nechápu jak jsem to dokázala, ale prošla jsem to skoro celé, vyzkoušela si pár věcí, stihla zaplatit a ještě se vrátit včas na určené místo. :-D :-)
V té době tady o Primarku vědělo jen pár lidí (v mém okolí to tedy nebyl nikdo :-D )..

Tak to je ode mne dnes už naprosto vše.



E.♥

2 komentáře:

  1. Dobrý den,
    mám pro Vás nabídku spolupráce. Bohužel tu na Vás zde nemůžu najít nikde kontakt. V případě zájmu mne prosím kontaktujte na info@manzara.cz.
    Budu se těšit na Váš email.
    S pozdravem
    Manzara
    obchod s oblečením a modními doplnky

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář. Dělá mi radost si je číst. :-)