sobota 14. března 2015

Háčkovaná slepička

Ahojda,

jelikož se blíží jaro i Velikonoce, tak teď často koukám na nějaké jarní háčkované motivy.
Já nikdy neměla moc ráda Velikonoce (nebo jsem je spíš nijak zvlášť neřešila), ale už minulý rok nás se sestrou hrozně chytlo malování vajíček voskem a tím pádem i Velikonoční výzdoba a koleda pro nejbližší koledníky. :-)

No a tak jsem si řekla, že letos bude hezká Velikonoční a hlavně jarní výzdoba aby jsme tomu jaru trochu pomohli. :-)

Na internetu jsem našla háčkovanou slepičku a rozhodla jsem se, že ji udělám zatím pro mamku a chystám i jednu sobě. Návod byl v angličtině tak jsem podle něj začala háčkovat, ale některé části se mi zdály zbytečně složité a nelíbily se mi, tak jsem si ji upravila podle sebe. :-) 

Já jsem spokojená, protože je to první uháčkovaná postavička. Jednou jsem tedy háčkovala prasátko, ale to byla hned po kytičkách první háčkovaná věc, takže nic moc hezkého a teď si s tím hraje kočka. :-D ..

Tady je výsledek. :-)




Hezký, i když u nás trochu deštivý den. :-)

E. ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář. Dělá mi radost si je číst. :-)