pondělí 4. února 2019

Krásný den všem..


.. Je to dlouhá doba, co jsem naposledy přidávala článek na blog. Už mi to delší dobu vrtá v hlavě a chybělo mi to tu. Vždycky mě bavilo něco tvořit a být v něčem kreativní.. A když se mi život nasměroval tím správným směrem a já si ho konečně uspořádala do nějakého rytmu tak mi v hlavě proběhla myšlenka proč se k tomu nevrátit..

Někdo má rád pohled pouze do budoucnosti a minulost už ho nechává chladným, ale já mám ráda vzpomínky v jakékoliv formě. Miluji fotky, fotoalba, kamerové záznamy, nahrávky, deníky, kroniky, ale i osobní blogy. Dá se říct, že osobní blogy to skrývají vše v jednom.. Právě proto, mě baví psát, fotit a tvořit celé články. Píšu zkrátka pro radost, pro moji potěchu a také pro ty dny, kdy pročítám své starší články a oživuji si tak vzpomínky právě s těmi detaily, které bych jinak zapomněla. :-)

Za tu dobu se u mě událo spoustu změn a dostala jsem se teď konečně do období, kdy jsem skutečně spokojená a šťastná! 
Mám milujícího přítele s kterým si zkrášlujeme vlastní bydlení. Změnila jsem pracovní pozici ve které jsem spokojená a podařilo se mi úspěšně absolvovat Karlovu univerzitu. 

Nějaké dveře se uzavřely, nějaké naopak otevřely. Každopádně když je člověk konečně vyrovnaný a žije život, na který chce vzpomínat, tak je fajn si svoje vzpomínky uchovat. :-)

Tak to bylo trochu úvodního slova po delší odmlce.


Budu se těšit v dalším článku.. 


Přeji krásné únorové dny a buďte na sebe opatrní! 


E.❤ 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář. Dělá mi radost si je číst. :-)