neděle 27. ledna 2013

Secondhandové šílenství

Krásný nedělní večer,

jak jste si užili víkend? Já byla bohužel nemocná, tak jsem spíš polehávala, koukala na Sex ve městě, Gilmorky, pila čaje..

A dnes ráno přišlo trochu vzrušení po tom týdnu nemoci. Přijel k nám Second hand! :)
Takže tím, že jsem včera nešla na ples (myslím, že by nebylo zrovna hezké koukat na usmrkanou dívku v noblesních šatech s kapesníkem u nosu :D) jsem ušetřila penízky a ráno se sestřičkou a mamkou vyrazila. 

Jestli to znáte, tak víte o čem mluvím. Čtvrt hodiny čekáte než se otevře a jakmile prodavačky odemknou dveře, začne boj! Všichni doslova běží ke stojanům, které berou útokem.
Já to měla dnes rozmyšlené. Kabelky, sukně, kabáty a pak až ten zbytek. :))
Cestou ke kabelkám jsem koutkem oka zahlédla květované tričko, popadla aniž bych pohlédla na velikost, nacpala ho do tašky a hrnula se ke kabelkám. A takhle to šlo až po kabáty,kožichy, svetry a trička. Všichni jsou jak blázni, chtějí si nahrabat co nejlepší kousky a bojí se, že ostatní budou mít něco lepšího. :D Myslím, že muži, kteří doprovázejí svoje ženy při těchto akcích se musí opravdu bavit. Když jsem totiž už měla nahrabáno, tak jsem se chvíli koukala na ten mumraj kolem mě a byla to zábava. :D

Nicméně, musím říct, že dnes jsem měla opravdu šťastnou ruku. Našla jsem tolik krásných věcí, měla jsem přeplněnou tašku a šla jsem si to zkoušet a přála jsem si aby mi aspoň polovina nepadla nebo se mi nelíbila, protože to by byla pálka. :)) Nakonec jsem utratila 440,- Kč za 9 věcí. Vím, že existují levnější SH, ale i dražší, takže jsem spokojená. :)

Taky chodíte hrabat do sekáče? :)

Proužkované tričko s třičtvrtečním rukávem (TCM - Tchibo) 49,-
Květované tričko (Vero moda) 56,-
Tričko se žlutými kvítky (Fishbone) 39,-
Mentolový svetřík (H&M - divided) 47,-
Béžový svetřík (Zara) 42,-
Krajková sukně (značka je odstřižená) 56,-
Je to nejlepší kousek ze všech ♥
Detail krajky. :)
Šatičky 67,-
Pásek (H&M) 15,-
Detail krajky a háčkovaného vzoru.
Kabelka (Daniel Hechter) 65,-

Haha..Na ty pózy nekoukejte. :D

9 komentářů:

  1. teda vidim, že v sekáči sa dá fakt všeličo zohnat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě ne vždy, ale myslím, že se tam dají často sehnat pěkné ještě neobnošené kousky. :)

      Vymazat
  2. Hih ty ceny jsou krásné! Škoda, že nic takového u nás není...ulovila jsi opravdu nádherné věci!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, mám z nich fakt radost. :)
      Takový second hand je u nás tak jednou za měsíc. Většinou jsou na něj letáčky. Možná u vás bude něco podobného. :) Nebo ve vedlejším městě. :)

      Vymazat
  3. Wow!! :)
    Pěkné kousky sis pořídila, to bych snad ani nevěřila, že se dají v second-handu sehnat :)
    U nás máme jen jeden a tam už jsem nebyla snad 100 let:D
    Ceny libové ale :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, chce to mít štěstí a fakt si nahrabat plno věcí a pak to roztřídit. :)

      Vymazat
  4. Pane jo, Evelínko, ty jsi pořídila doslova skvěle!! Ty šaty i sukýnka - po těch bych chmatla hned a ani vteřinu bych neváhala :-)
    Já second handy zbožňuji, v Olomouci jich je docela dost, taky sem tam pořídím něco hezkého, ale Tvoje úlovky jsou ňu! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Vratinko! To je milé :)) Taky jsem to rychle čapla ani jsem nezaváhala.

      Vymazat
  5. úžasné veci)
    vidno, že si mala šťastný deň))

    budem rada, keď sa prídeš pozrieť:)↓

    + práve u mňa prebieha aj giveaway, tak sa môžem zapojiť a skúsiť šťastie:)

    nati

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář. Dělá mi radost si je číst. :-)