pátek 11. ledna 2013

DIY - podložka pod šálek




Ahojda,

dnes jsem si pro vás připravila malý návod na podložku pod skleničku nebo hrníček.
Mám nový stůl a tak o něj přehnaně pečuji a bojím se aby se mi tam neudělal "kroužek" od mokrého dna. Použila jsem květinový vzor protože jsem už delší dobu na všelijaké kvítky a květinové potisky a na posteli mám horu polštářků s květinovým vzorem a také židli, která je polstrovaná přesně tou samou látkou. :)

Doufám, že návod je dostatečně jasný (je můj první) a necháte se inspirovat a uděláte si ji taky. :)


Budete potřebovat: 
Korkový podtácek
Nůžky
Štětec
Lepidlo Herkules
Ubrousek s nějakým motivem
Barvu (jen pokud chcete mít nějaké barevné nebo bílé pozadí)
1. Krok

Natřu si podtácek barvou. Já jsem použila obyčejnou bílou temperu. 

2. Krok

Připravíme si ubrousek a předem si promyslíme jakou část chceme použít.

Poté začneme vystřihovat. Od ubrousku je nutné ještě před nalepením oddělit jeho vrstvy, protože budeme lepit jen tu svrchní s potiskem.


3. krok

Vystřižený obrázek si připravíme na podtácek tak jak chceme aby vypadal ve finální podobě.
4. krok

Jednoduše naneseme lepidlo na přiložený ubrousek a celý ho potřeme.
Přebývající části ubrousku nalepíme na druhou stranu. 
A je hotovo! :)
Věřím, že návod splnil svůj účel a přeji příjemnou zábavu při tvoření. :)
E.

9 komentářů:

  1. mne sa táto technika veľmi páči, a kdekoľvek, či na krabičkách, podložkách hocikde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jednu dobu, kdy to byl fakt hit jsem s tím ozdobila skoro vše okolo sebe. :D :)
      Myslím, že je to taková vděčná, levná, jednoduchá a hezká technika jak si něco předělat podle svých představ. :))

      Vymazat
  2. Jéé to je hezký :)! Jen naučit přítele, aby to používal, to už bude u mě těžší :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, u nás to používám jen já, tak hodně štěstí. :)

      Vymazat
  3. Moc pěkné. Ubrousková technika je bezva, taky mám pár kousků a vypadá to opravdu originálně.:-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář. Dělá mi radost si je číst. :-)