čtvrtek 24. ledna 2013

Péče o (blond) vlasy

Ahoj.
Dnes mám pro vás celkem dlouhý článek o vlasech. Mělo to být ještě o vlasových pomocnících, ale o těch se dočtete až příště, protože tohle je dlouhé až až. :))

Hned zdůvodním slovo ,,blond", které je v závorce v nadpisu článku.
Podle mě je totiž u všech žen ta péče o vlasy tak nějak ve směs stejná, jen o barvené vlasy je malinko jiná než o nebarvené. Konkrétně mám na mysli péči o vlasy obarvené na blond, protože hnědovlásky si nemusí dělat starosti s tím, že jejich barva jde do žluta. Možná mají zase naopak jiné starosti, ale s tím já zkušenosti nemám, takže to tu řešit nebudu. :D :)

Moje přírodní barva je špinavě blond, takže naštěstí nemám ten problém s tím, že by nové melíry získaly žlutavý odstín. Jen v zimě mají melíry občas tendenci žloutnout a tak už preventivně používám zázračný fialový šampón. :) Samozřejmě ho nepoužívám při každém mytí, protože to bych za chvíli měla vlasy stříbrné a následně i fialovo modré, což nechce snad nikdo.

Už jsem četla pár diskuzí na tento druh šampónu, kde si ženy různě doporučují šampóny. Já jsem zatím vyzkoušela jeden z DM drogérie Silver a teď používám od značky Fanola. Koupila mi ho mamka v potřebách pro kadeřníky. :) Já ho nenechávám moc dlouho působit, dám si ho na vlasy a počítám tak do 60 a občas ani to ne. 

To je asi tak vše k fialovým šampónům a teď už moje péče o vlasy i s obrázky! :)

Hned vlevo je onen "fialový zázrak" mám ho rovnou 1000 ml, ono se to na dlouhé husté vlasy spotřebuje docela rychle. Přiznám se, že nevím za kolik ho mám, ale na internetu jsem viděla, že stál něco přes 200,- kč. :) Bohužel, nevím, jestli vám ho normálně prodají, moje mamka je totiž profesionálka, proto nakupuje v potřebách pro kadeřníky. :) Jestli ano, tak ho doporučuji, jestli ne, tak postačí ten z DM drogérie, svět se nezboří a vy nebudete mít žluté vlasy! Hihi..:)

Šampón. Já si na drahé šampóny nepotrpím, přijde mi, že zatím jsem mezi různými druhy nenašla, kromě ceny, žádný rozdíl. Takže momentálně používám šampón od značky Balea, který stojí asi 30,- Kč a opravdu úžasně letně voní po třešních a jasmínu!

Zato v kondicionérech už rozdíly vidím. :) Teď zkouším Niveu a přímo tento je pro dlouhé, namáhavé a lámavé vlasy. Čili přesně pro mě a musím říct, že je opravdu výborný! Má pomoci s rozčesáváním vlasů, což opravdu pomáhá a věřte mi, že já mám hodně velký problém s tím, že se mi vlasy cuchají a když si dám tento kondicionér, tak nemusím používat žádný jiný přípravek na rozčesávání, protože to jde samo. :)
Když už jsme u těch kondicionéru a problému se zacuchanými vlasy, tak se musím zmínit ještě o značce Schwarzkopf, konkrétně o tomto produktu. Měla jsem ho doma i se šampónem a musím říct, že to je asi to nejlepší, co jsem kdy poznala. :)

Na druhém obrázku mám rozčesávací pomocníčky. :) V předchozím odstavci jsem psala o kondicionérech, po kterých se vlasy nemusí rozčesávat a ve většině případů opravdu ne, ale přesto to jde občas trochu ztuha a tak mám pro tyto případy připravené ,,rozčesávadla".
První je Schauma od Schwarzkopf. Já to používala, když jsem zrovna doma neměla dobrý kondicionér a opravdu mi nešly vlasy rozčesat. Je to celkem dobré, mokré vlasy jdou opravdu snáz rozčesat, ale pro mě to není zázrak všech zázraků.
Oproti tomu druhý produkt je účinnější. Je to opět profesionální přípravek. Používám ho tedy na rozčesání umytých vlasů, ale také pro takové zacelení konečků při finální úpravě účesu. Moc jsem ho nepoužívala, protože jsem myslela, že je právě jen na tyto dva účely, ale začnu ho používat i jako ochranu při používání žehličky na vlasy. (teprve teď jsem se o tom totiž dočetla na internetu :D) :)


Co se týče ochranných masek a zábalů na moje týrané vlasy, jsem největší ostuda na světě! Vlasy si barvím, žehlím, kulmuji a přiznávám, že jim žádné tyto ,,wellness" kůry nedopřeji. Takže pokud se o vlásky staráte víc než já a máte s tím zkušenosti, tak sem s nimi! Já myslím, že si to moje vlasy opravdu zaslouží. :)

Věřím, že se článek líbil, byl trochu delší, než jsem plánovala, proto jsem se rozhodla ho rozdělit.
Druhou část můžete očekávat brzy a bude o vlasových pomocnících a doplňcích. :)

Zatím se mějte moc krásně a hezky se starejte o vlasy. (lépe než já hihi..)
E.♥

8 komentářů:

  1. Jak jsme na ty vlasy hodné :). Tolik věcí:). Krásný článek.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak nejsem jediný magor, který toho na vlasy používá tolik. :D Skvělý článek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A mě ani nenapadlo, že bych toho měla hodně. To mě dost překvapuje. :D .. Děkuji, moc, jsem ráda, že se líbí! :))

      Vymazat
  3. Moc pěkný článek! Není divu, že máš tak krásné vlasy. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vydarený článok. :)
    Máš skvelý blog od teraz ta odoberám dúfam, že si pozrieš môj blog a ak sa ti bude páčiť začneš ho odoberať. :) http://my-secrets-and-dreams.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, moc mě to těší! :)
      Určitě se podívám na Tvůj blog.

      Vymazat

Moc děkuji za každý komentář. Dělá mi radost si je číst. :-)