úterý 8. ledna 2013

Kosmetika a žluťáskový svetřík

Zdravím vás krásné dámy :),

dneska jsem v drogérii spojila potřebu s radostí a koupila jsem si nový make-up + báze (potřeba), korektor (potřeba) a rtěnku (radost).

1. Make-up Rimmel London
Četla jsem na tento nový produkt od Rimmel London pár recenzí a v tu dobu jsem ještě neuvažovala, že si ho koupím a přiznávám, nebyly to moc dobré ohlasy, ale nakonec ho mám doma i já. :)
Doma jsem se hned odlíčila a musela jsem ho zkusit a moc se mi líbí jeho barva. A ta vůůně!
Možná, že si jej budu muset přes den trochu poupravit a znovu nanést na části obličeje, ale já zkrátka nemám ráda velké množství make-upu a tento mi přijde takový odlehčený.
Stejně tak i můj úžasný, krémový Match perfection, který právě pomaličku dopotřebovávám. 
Tak uvidíme jestli bude aspoň podobně dobrý. :)
Otázka pro vás: Oni stáhli z trhu ten krémový Match perfection nebo proč ho nemohu nikde najít?

2. Podkladová báze Rimmel London
Přiznám se, že jsem nikdy neměla podkladovou bázi a tak za tu cenu (akce: makeup+báze=249,- Kč) jsem to brala hned. Ještě to nemám moc vyzkoušené a jsem ráda, že mám teď tu možnost.

3. Korektor Miss sporty
Já neměla korektor už strašně dlouho a dnes jsem byla v DM drogérii skoro sama tak jsem se tam vyřádila a si půl hodiny vybírala. :D .. Nakonec zvítězil ten, který jsem si kupovala naposledy, protože má prostě nejhezčí barvu (všechny ostatní mi přišli moc oranžové).

4. Rtěnka Essence
Kosmetiku této značky mám moc ráda. Levná, celkem kvalitní(na ty ceny), voňavá a hlavně není testovaná na zvířatech.Je to spíš takový rtěnko-balzám, takže ideál. Líbí se mi jemný odstín a název: all about cupcake. :))

5. Nový svetřík - na fotkách. ↓ 

Make-up nanesen (nemám žádnou tvářenku- na to nehleďte) .

Úsměv pro vás. ♥

E.

9 komentářů:

  1. Krásný svetřík a korektor miss sporty, ten nikdy nezklame ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji! :) Přesně tak, na ten je spolehnutí.

      Vymazat
  2. Měla jsem období, kdy jsem pořád sháněla žlutý svetřík. Dodnes ho nemám, ale se sháněním jsem už přestala. Když ho tak na tobě vidím, tak se mi ale líbí pořád.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby jsi náhodou pořád chtěla, tak jestli někde u vás máte Kik, tak tam jsem ho sehnala za 159,-kč :)

      Vymazat
    2. Ooo, tak to děkuji za tip. Kouknu tam.;-)

      Vymazat
  3. pekne zvolená farba svetríku :P strašne mám rada takú svetlejšiu žltú...skúsim ho pohľadať aj tu na Slovensku keď je z Kik :)

    Ajush-N

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já takovou barvičku v šatníku ještě neměla a za tu cenu. Přeji úspěšné hledání. :)

      Vymazat
  4. Jé, poslední fotka je super :)
    Sluší ti to :)

    littleann5.blogspot.cz :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář. Dělá mi radost si je číst. :-)