úterý 9. února 2021

Je tu nový týden a moje další háčkování

Tak tu máme další nový týden a dokonce to tak letí, že zítra bude už jeho pracovní půlka . Huraa. :-)
Taky vám to tak utíká?

Já pořád něco vymýšlím a zlepšuji buď v našem bytečku nebo něco háčkuji, vyrábím a teď i ráda hodně peču. :-)

O víkendu jsem pekla Pizzu k obědu. Byla dobrá, z kynutého těsta, ale nebyl to ten dobrý recept od babičky, takže příště zkusím přímo ten. Ale i tak byla dobrá a moc křupavá. Mňam. :-) O recept se s vámi určitě podělím. 
Taky jsem pekla buchtu z listového těsta. Nápad jsem viděla u Ilonky (U Ilonky) na blogu. Recept jsem si trošku pozměnila a taky ho vložím. :-) 

Háčkuji teď více projektů. Dodělávám háčkovaný šátek do setu s čelenkou, kterou mám už hotovou. Potom jsem se pustila do jarních ptáčků z nejtenčí příze. Už mám dva a ještě je musím naškrobit. Ještě jsem nikdy nic neškrobila, ale zkusím to v cukrové vodě. :-) ..Potom jsem taky nakoupila umělá vajíčka a chci je obháčkovat. Zatím jsem začala jedno, ale ještě ho nemám dokončené. :-)
Moje háčkovaná čelenka s uzlem a černá čelenka pro sestru jen sešitá, dle přání. :-)

A teď jsem blázen do háčkovaných čtverečků. Dělám teď slunečnicové čtverečky. Plánuji z nich udělat celou tašku. Je to tak krásně barevné a letní, že mě to hrozně baví. :-)
Doma máme zimní výzdobu, ale je to už říznuté maličko jarem. Sice je teď za okny totálně bílo, ale na jaro už se moc těším, takže mám radůstky v podobě jarních kytiček, které jsem dostala. Hyacint mi už začíná krásně kvést a zároveň už začíná hezky vonět. :-)
Dokončila jsem taky první háčkované dečky. Jsou trochu ve valentýnském duchu. Ukončené srdíčky. :-) Jsou trochu menší než jsem doufala, takže jsem je podložila ještě šedou prostírkou a vypadá to pěkně. 

Taky teď tvoříte? Copak vyrábíte? :-)

Mějte krásné dny. ♥

E.♥

9 komentářů:

  1. Děkuji za virtuální návštěvu na mém blogu. Háčkování mi zas tak moc nejde a proto ho moc obdivuji. Čelenka je nádherná. Chystám se teď na šití panenky pro Lolinku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky moc děkuji za návštěu u mě. :-) .. To jsem tak ráda, že se čelenka líbí a nemusím se stydět jí nosit. :-D :-) Dělala jsem ji podle návodu na Youtube a háčkování není nic těžkého. Šít se učím, ale přijde mi to 100x těžší než háčkování. Tak ať jde šití od ruky, doufám, že bude k vidění výsledek. :-)

      Vymazat
  2. Ahoj Evelyn. Děkuji za návštěvu mého blogu. Krásné háčkování, krásný blog. Přeji hodně inspirace do další práce! Tina ze Světničky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Tino. Moc děkuji za opětovnou návštěvu. :-).. Inspirace Sbírám všude až moc a nestíhám. :-D :-) Hezký večer, Evča.

      Vymazat
  3. Evelyn, koukám, že jsi činorodá a šikovná. Máš to moc pěkný. Na jaro už se taky hodně těším... Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hraní, moc děkuji za návštěvu. :-).. Snažím se pořád něco vyrábět. Dělá mi to radost. :-).. Přeji hezký víkend, Evča. :-)

      Vymazat
  4. Krásné tvořeníčko. Také jsem háčkovala ptáčky a už je dala jako dárek svým kamarádkám. Možná, že jsou to ty samé, jaké děláš ty. I vajíčka jsem už začala. Ale já je dělám na výfuku a potom skořápku pinzetou vypíchnu.

    OdpovědětVymazat
  5. Mám hotovou panenku. Tvoje dečky jsou moc hezké

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář. Dělá mi radost si je číst. :-)