úterý 5. února 2019

Kuřecí čína

Dnes pro vás mám jeden recept z mé kuchyňky. Je to jednoduchý recept na čínu a myslím si, že  když člověk neví co vařit, tak na tohle se doma najdou ingredience vždycky. :-)



Budeme potřebovat:

  • Papriku, cuketu, pórek, jarní cibulku, lilek.. (Co máte zrovna doma)
  • Kuřecí prsní plátky 
  • Čínskou směs (prodávají ji mraženou)
  • Fazolové lusky 
  • Cibuli
  • Olej 
  • Sójovou omáčku
  • Worcestrovou omáčku
  • Škrob (já používám Gustin - kukuřčný škrob)
  • Sůl, pepř
Nejprve na oleji trochu osmahnu cibulku nakrájenou na jemno. Potom přidám na kostičky nakrájené maso, papriku, cuketu atd..prostě podle vašich zásob a chutí. Přidám čínskou směs a zkusila jsem dát i fazolové lusky a chutnalo to dobře. 
Zaliju to vodou a nechám pod pokličkou dusit. Po chvilce dušení přidám trochu worcestrové omáčky a hodně té sójové. 
Poté stačí už jen zahustit škrobem, ochutit kořením (přidala jsem i kousek koření "Čína" od Vitany).

Pokud máte rádi více sosíku jako já, tak jen stačí nastavit vodou a případně přidat ještě trochu škrobu. :-) 

Jako přílohu mám k tomu nejraději rýži. 

Přeji dobrou chuť a napište jestli jste recept zkusili. :-) 


E.❤️

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář. Dělá mi radost si je číst. :-)