pátek 19. června 2015

Úlovky z bazaru

Zdravím :-)

Včera jsme se s mamkou byly podívat v bazaru a shodou náhod zrovinka měli nové zboží.  :-)

Mamka sháněla nějakou skříňku do sklepa k nám na chatu na uskladnění nějakých potravin v létě, ale žádnou obyčejnou za rozumnou cenu neměli,  tak jsme si udělaly radost aspoň nějakými drobnosti. :-)

Moje úlovky:
Starobylá cukřenka.
Nemohla jsem jí tam nechat, protože je prostě hrozně roztomilá. (20,-Kč)

Stojánek na vajíčko (5,-Kč)


Další cukřenka
Přišla mi taková retro moderní.  :-D Roztomilá. (10,-Kč)


Plážová proutěná taška
Našla mi ji mamka. Chtěla jsem si takovou koupit příští týden v Lídlu, kde by mě vyšla na 199,-Kč, ale tahle stála jen 30,-Kč :-)
Uvnitř je malá kapsička na drobnosti a celá taška se dá uzavřít stahovacíma šňůrkami a zadělat očkem se srdíčkem na konci (na fotce :-) )


Detail na zavírání na šňůrku s knoflíčkem 


Mamčiny úlovky:

Všechny mamčiny věcičky jsou k nám na zahradu do chaty, takže mají i takové zahradní motivy. :-)


Stojánky na vajíčka
Je to sice trochu kýč, ale my nemohly odolat a na chatu se to hodí. (5,-Kč/ kus)

Dózička na sůl
Měli jsme takovou starou skleněnou nádobku s umělohmotným víčkem na sůl a když člověk vařil, tak měl upatlané ruce a bylo upatlané i víčko, takže jednodušší varianta. (5,-Kč)

Hrníčky
Jeden je tedy můj do bytu :-D přišel mi tak roztomilý. A bude super na Velikonoce :-) (5,-Kč/ ks)

Talířky
Ke kafíčku na nějaký kousek toho koláče.
Hezky se hodí k hrnečkům. 


Je pravda, že ty věci jsou trochu kýčovité, ale na chatu jsou moc hezké. :-) 


A večer jsem si užívala pohodu s jahůdkami a knížkou. :-)


Tak si užívejte pěkně zakaboněnou sobotu.
Já si dnes budu jen číst, háčkovat, koukat na seriály, prohlížet blogy a hledat nějaké zajímavé recepty. :-) Ono taky, co dělat v takovém počasí. 


Takhle je u nás právě teď. Jen ty kroupy nejsou vidět. 



Hezký zbytek soboty :-) 


E.♥

1 komentář:

  1. Taky občas nakupuji na https://www.biginzerce.cz/ a někdy jsem až překvapená, co dokážou lidi prodat. Mám díky tomu doma spoustu krásných věcí, které jsem dokázala sehnat za pár korun, což mě příjde naprosto super. Protože nešetřím jen moji peněženku, ale navíc i planetu. Jako bonus mám pak krásné a hlavně originální věci :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář. Dělá mi radost si je číst. :-)