úterý 23. června 2015

Mé oblíbené filmy

Ahojda, 

právě jsem dokoukala jednu romantickou komedii a napadlo mě udělat článek s inspirací na mé oblíbené filmy.

Já jsem romantická duše, takže mám ráda romantické filmy a jelikož se na filmy koukám abych se odreagovala a relaxovala, tak nemůžou být moc dějově zamotané a nejlepší je, když to jsou ještě komedie. :-)

Na sto procent o sobě mohu prohlásit, že nejsem filmový maniak. Mám pár filmů, které mám ráda a vím, jak dopadnou a to mi stačí. Někomu to možná přijde podivné, ale doma to tak máme všichni. Taťka i sestra mají pár oblíbených stažených filmů na které rádi koukají.. A moje mamka, tak ta na filmy skoro vůbec nekouká. :-D ..Ona u toho nevydrží a radši jde hledat na internet nějaký výlet kam si zajedou s taťkou, což je fajn. :-)

Jsem na filmy asi trochu netrpělivá, protože hodně těžko vydržím u filmu, který má přes dvě hodiny. Hodinka a půl je pro mě tak akorát. U delšího filmu se už většinou těším na konec nebo (když si ho pouštím večer) usnu a to nemám ráda. Hrozně nerada něco dokoukávám. Také proto se spíš řadím do kategorie seriálových diváků.
Musím bohužel přiznat, že nějací filmoví nadšenci s konverzací o filmech u mě asi moc nepochodí. Já znám prostě těch svých pár filmů a ty jsem viděla hodně krát a jsem spokojená. :-)

A ještě jedna věc. Spousta lidí nemá rádo filmy s dabingem. Já zase musím říct, že mám radši filmy s dabingem. Uznávám, že když jsem třeba viděla Stmívání v kině, tak bylo s titulky a když jsem ho potom viděla s dabingem tak mi to vůbec nešlo dohromady, ale jinak si nemůžu dabing vynachválit. Mám totiž problém koukat na filmy s titulky v leže (třeba večer, když už se člověk uvelebí) a pak je nestíhám číst a film mě nebaví a uniká mi spousta důležitých věcí. 

Tady jsem vybrala pár těch, které mám opravdu ráda a na které mám náladu většinou vždycky. Jsou to především romantické komedie. :-)




















































Zdroj všech obrázků: google.com

Tak to je asi z mého výběru všechno. Je plno filmů, které bych ještě přidala, ale to by už byl moc dlouhý článek.. :-D :-)

Ještě bych udělala někdy článek o mých oblíbených seriálech - ale těch nebude tolik a navíc mám k seriálům blíž tak se možná rozepíšu u každého. A dále mám moc ráda pohádky takže možná o oblíbených pohádkách a v období vánoc nějaký vánoční filmový speciál..Ale to mě jen tak napadlo. :-) Uvidíme, jak se to nakonec vyvine. 


Hezký večer všem. :-)



E. ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář. Dělá mi radost si je číst. :-)