středa 17. června 2015

Háčkovaná taška na pláž

Ahojda,


jelikož se blíží prázdniny a s nimi i čas dovolených a čas válení se u vody a jelikož jedu letos k moři, tak jsem si řekla, že si musím na pláž pořídit nějakou tašku. Na všechny ty nezbytnosti. Knížku, osušku, boty do vody, opalovací krém a nějaké to občerstvení. :-) 


K svátku na Vánoce jsem dostala krásnou knížku s nápady na háčkované a pletené kabelky. Na ty pletené si ještě moc netroufám, protože mám stále rozpletenou šálu na zimu, ale na ty háčkované už jo. :-)

A tak jsem si vybrala jednu z háčkovaných čtverců. Chtěla jsem háčkovat celou deku ze čtverců, ale zatím si na to netroufám, protože se bojím, že bych ji nedokončila. :-D Řeknu Vám, že to chvíli dá, než člověk uháčkuje jeden čtvereček. A co taková deka. Chce to trpělivost. Ale kdo ví. :-) Třeba právě na dovolené se do toho pustím. Nebo během zimních večerů. :-)

Tašku jsem doháčkovala a myslela jsem, že ji budu nosit jen k vodě a na pláž, ale všem se moc líbila a já z ní měla takovou radost, že jsem ji teď nosila už polovinu týdne. :-D :-) 

Čtverečky ještě před spojením a po spojení. Pak už stačilo jen přehnout na půl, sháčkovat dohromady a přiháčkovat ucha. :-)


A tady je výsledek. :-)


Všem přeji krásný zbytek večera a hezké sny.


E. ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář. Dělá mi radost si je číst. :-)