čtvrtek 28. května 2015

Květinové trhy


Mám tu jeden trochu zapomenutý článek, který jsem před časem nedopsala. :-)

Asi před 3 týdny jsem byla s rodiči na výletě na kolech na nedaleké květinové trhy na nově opravený hospital Kuks. :-)
Já mám hrozně ráda květiny a celkově mám ráda přírodu (až na některý hmyz a pavouky - viz předminulý článek :-D ) a příjde mi, že čím jsem starší tím mě to k ní více táhne.
Zjistila jsem, že je pro mě největší relax sedět na zahradě na houpačce a číst si knížku nebo jen tak sedět a pozorovat chvíli přírodu a její dění. :-) ..Možná se to někomu bude zdát staromódní, ale je to tak.

Také mám moc ráda různé trhy, takže jsem se na ty květinové těšila. S mamkou jsme si koupily nějaké bylinky.
Klasiku jako je šnytlík, petrželka, libeček máme každý rok. Letos jsme si koupily v zahradnictví ještě mátu, meduňku a bazalku.
Na trzích jsme tedy pokukovaly hlavně přírodním sladidle - Stévii. Měli ji tam a hned vedle ní měli i Lipii..Stévií znám a chtěla jsem ji už delší dobu (dočetla jsem se o ni ještě dřív než začala být tak populární a než s ní začaly sladit různé firmy na limonády a sladkosti - což je jen dobře!), ale o Lipii jsem ještě neslyšela.
Hned jsme se s mamkou informovaly, že se jedná o rostlinku, která obsahuje, stejně jako Stévie, přírodní sladidlo. S tím rozdílem, že je ještě sladší než Stévie. :-)
Už ji máme zasazenou v závěsném květináči (tak jak je doporučeno na této stránce, na které jsem si o sladké Lipii přečetla základní informace) a těším se až ji vyzkouším. :-)

Ještě vkládám pár fotek z trhů a taky pár fotek jara, které už odkvetlo. :-)






 








Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář. Dělá mi radost si je číst. :-)