středa 30. ledna 2013

Akce v DM drogérii

Ahojky :))
tak dnes jedno doporučení ohledně DM drogérie. :)

Na mail mi chodí jednou za čas od nich pošta a v pondělí mi přišla nabídka slev. A tak když teď tak letí BB cream tak mají výhodnou nabídku, kterou jsem si rozhodně nechtěla nechat pro sebe a rozhodla jsem se informovat i vás, které o tom nemáte ani páru (jako já doposud :D).

Jedná se o značku Garnier, konkrétně o BB cream a odličovací vodu. Musíte si koupit oba produkty abyste získali slevu 33%. Tudíž celková cena je 199,- Kč!
Akce patí od dneška, čili 30. 1. 2013 do vyprodání zásob.
Já ještě BB cream nemám a na tento jsem četla docela slušné recenze tak si to asi koupím, když je to takhle hezky v akci s odličovací vodou, kterou používám taky. :)

A ještě takový bonus. :) Mrkla jsem na webové stránky Dm drogérie a našla jsem událost, která už pár dní běží, ale končí až 9.2.. Jedná se o nalíčení zdarma značkou Rimmel od kosmetičky přímo v drogérii. Kdyby taková akce byla u nás ve městě, tak bych na ni šla, protože si myslím, že to může být celkem zábava. :)

Více informací, termíny a města konání najdete na stránkách DM drogérie. :)

Používáte BB cream? 

Hezký večer,
E. ♥

6 komentářů:

  1. Já používám ten druhý BB, Miracle skin perfector a je mnohem lepší, než tento. Tenhle nemá tak dobrou krycí schopnost, a celkově není tak dobrý. Ale třeba ti sedne. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? :) Joo tak to jsem si ho asi spletla s tím druhým :) ..Děkuji za radu, tak to vidím tak, že si ho tedy asi nekoupím. :D

      Vymazat
  2. Tak to je suprová akce..mě doma leží právě Garnier a Nivea..a používám je minimálně..zase až tak nadšená jsem nebyla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha aha..děkuji za názor, tohle mi vždycky pomůže. :)
      Ale jinak je to super akce, souhlasím! :))

      Vymazat
  3. To zní jako super akce. :) Já BB krémy ani make-p nepoužívám, takže pro mě by to byla zbytečná koupě. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja jsem na sobe BB od garnier mela jen jednou, kdyz jsem mela vzorecek v casopise.. ja jsem si pripadala stejna, ale ostatni me ten den jenom chvalili:D duvod proc jsem si Ho nekoupila je ten, ze si make-up ani pudr nedavam, nechci si nicit plet, navic jsem se sebou spokojena I bez liceni, ale kdybych si nejaky bb kopila, tak urcite ten od garnier:)
    Dame follower za follower?:)))

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář. Dělá mi radost si je číst. :-)