středa 15. dubna 2020

Zahrada na balkóně

Ahojda,

kdo  vás taky žije v bytovce a má balkón nebo lodžii?

Já mám naštěstí možnost zajít na zahrádku k mým rodičům nebo rodičům přítele, ale přece jen, jsem vždy měla ráda ty útulné zahrádky na balkónech nebo schovaných lodžiích. :-)
Takže často čerpám inspiraci na Instagramu nebo Pinterestu a sama se snažím i tuto "místnost" udělat funkční a zároveň hezkou. Vím, že někdo trpí nedostatkem místa v malých bytech, ale přijde mi hrozná škoda využívat balkon jen jako kuřárnu, sušárnu na prádlo nebo skladiště.

Takže tady je trochu té inspirace z internetu pro potěchu oka. :-)


(zdroj: instagram.com/vyrobeno_na_terase/)
(zdroj: instagram.com/hometure_cz/)
(zdroj: instagram.com/hometure_cz/)
(zdroj: instagram.com/tarzmeselesi/)
(zdroj: instagram.com/dougs.digs/)
(zdroj: instagram.com/aundm_interior/)
(zdroj: instagram.com/aundm_interior/)
(zdroj: instagram.com/healthylifestyle_domi_/)
(zdroj: instagram.com/healthylifestyle_domi_/)
(zdroj: instagram.com/iv.homedeco/)
E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář. Dělá mi radost si je číst. :-)