sobota 14. února 2015

Čokoládová ovesná kaše s banánem

Ahoj,

dnes tu mám první recept do škatulky Vůně z mé kuchyně.

Zařadila bych to do snídaně, protože já si na ovesné kaši pochutnám nejvíc, když si ji dám k snídani.

Snídaně je podle mě základ dne a stalo se mi opravdu jen párkrát, že bych vyšla z domu bez snídaně (a to jsem si stejně během dopoledne doběhla aspoň něco malého ke snídani koupit - mám prostě po ránu hlad. :) ).
 Tak se do toho dáme.

Budeme potřebovat:
Ovesné vločky (nejlepší jsou ty z Lídlu :))
Mléko
Kakao
Cukr
Banán


Postup:
Do rendlíčku si nalijeme asi 250ml mléka a přidáme cukr a necháme ho rozpustit. Přidáme asi 7 polévkových lžic ovesných vloček a mícháme a mícháme do té doby, než nám kaše trochu zhoustne. Až bude hustá podle našich představ, tak ji odstavíme, přidáme lžičku kakaa a promícháme. Přelijeme do mističky a přidáme nakrájený banán. A je hotovo. :)

Tip: Místo kakaa můžeme použít pudinkový prášek (třeba vanilkový) nebo skořici a místo banánu libovolné ovoce (jahody, rozinky. meruňky..).



Hezký večer.

E.♥



2 komentáře:

  1. Zní to skvěle, brzy vyzkouším! Díky za recept :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to vyzkoušej. Právě teď je to moje nejoblíbenější snídaně!! :-D :-)

      Vymazat

Moc děkuji za každý komentář. Dělá mi radost si je číst. :-)